GGD wil ook regeling voor daklozen bij extreme hitte

GGD Gelderland-Zuid werkt aan een nieuw protocol om dak- en thuislozen tijdens extreme hitte op te vangen. Daarmee moet er, net als in de winter bij vrieskou, een vaste regeling komen waarbij kwetsbare mensen overdag een koele plek kunnen opzoeken. Dat is uniek in onze provincie, want alleen Amsterdam heeft momenteel zo’n aanpak.

Lees verder