Na Oranje-duel zien voorbijgangers auto in de sloot
Een auto is in de nacht van donderdag op vrijdag in een sloot langs de Achterstraat in Arnhem beland. Twee voorbijgangers ontdekten de wagen rond de ochtendschemering, toen zij na de voetbalwedstrijd van Oranje naar huis liepen.
Lees verder