Nachtelijke storm maakt het nog even spannend, maar Berg en Dal en Nijmegen genieten uiteindelijk volop van NK wielrennen

Een strakblauwe hemel, uitzinnige fans en een schitterend decor. Het Nederlands kampioenschap wielrennen in Nijmegen en Berg en Dal werd na een jaar uitstel het feest waar de regio op hoopte. Al was het in de ochtend nog even spannend, zegt burgemeester Hubert Bruls. Verslag van een stralende dag langs het parcours.

Lees verder