Op klapstoeltjes langs de klim en juichen voor Wilco: zo werd het NK wielrennen een zomers volksfeest in Nijmegen
Een strakblauwe hemel, uitzinnige fans en een schitterend decor. Het Nederlands kampioenschap wielrennen in Nijmegen en Berg en Dal werd na een jaar uitstel het feest waar de regio op hoopte. Al was het in de ochtend nog even spannend, zegt burgemeester Hubert Bruls. Verslag van een stralende dag langs het parcours.
Lees verder